DĂ-MI ADD ȘI SALUTĂ-MĂ

Salut, n-are sens, deja ne știm, cică. Pe Facebook ne știm cu toții, oricum. Dar știi care e faza? – doar așa, ca și chestie generală – și eu dau add la lume, dar, când o fac, zic și eu două chestii acolo ca un fel de ”ms pt accept„ și alte chestii introductive, ca să înțeleagă și omul ăla că nu i-am dat add doar așa, ca să îl/o am în listă random.

Dar asta ține de buna educație online, I guess. Și, cum mulți utilizatori Facebook nu îndeplinesc nici măcar condițiile minime pentru a avea un cont personal (cum, de altfel, ar fi și normal, ca în alte țări civilizate – măcar o vârstă minimă de 16 ani, să zicem), e și exacerbat să mai ai și așteptări de-astea. Adică, OK, să presupunem că suntem niște români cu drepturi depline (aici am râs un pic) și că este dreptul nostru să ne exprimăm liber and shit like that, dar, bă, hai să reprimăm niște chestii cocălărești, puerile, de sătean ajuns la oraș sau de-alea (mai nou) de ghengstăraș online. Hai că deja aș avea câteva postări viitoare în minte și am făcut o paranteză prea largă.

Ce voiam să zic e că aș aprecia un salut de bun simț dacă tot ți se acordă acest boem privilegiu de a-mi fi prieten online. Și nu sunt eu ăla important – vorbesc aici de bunul simț al fiecărui personaj virtual.

Ne găsim pe Facebook.

Leave a Reply

Create a website or blog at WordPress.com

Up ↑

