APUSUL DE PE ACOPERIȘ

(…) The sun set over the roof tops in such a calm and friendly manner, shapes were drawn with rays of petting. Absurdly yelling through the wooden fence, motifs of a warm heart remained shared only with his curious ear. He was thought this way.

”Happy moments, beautiful humans.”

Portretul ei atins de apusul soarelui. Umbre doar pe alocuri. Căldură mare, moncher. Stare de spirit calmă și relaxare. Cafeaua rece, în aceeași ceașcă, încă de pe vremea când era caldă, cu o tărie de trabuc, mă mai trezește un pic la viață, mă mai mișcă un pic de pe canapea asta de aici de pe terasă. Dar îmi place aici, în coconul ăsta, chiar și lipsit de cafea. Mă voi mișca mai puțin. Îmi este de ajuns – ca un pahar de vin înaite de sex, compania oamenilor ăștia frumoși.


”Ar fi tare dacă și-ar face selfies.”

– i-am spus, fără să audă cei din jur, după care a început să își facă selfies, să flirteze cu camera, să converseze cu fostul. O actriță faină. Cadre faine. Vibe fain. Cine se aseamănă se adună, se zice. Se adună precum diamantele, se finisează și se înșiră pe deget, la gât, la încheietura mâinilor, în priviri, în gândire. Am stat martori unei scene de film. Film, puțin spus. A fost regia perfectă pentru acea seară călduroasă. Ghidată, de altfel, de un bun prieten drag pe care.


”(…) Ok, ce să zic, mi-ar plăcea să ne vedem (…)”


”(…) sunt Ok, nu știu despre ce tipă vorbești (…)”


”(…) și am început să realizez că există oameni faini (…)”

Ascultam relatări, povești, întâmplări. Realizam că printre reciclabile mai există și oameni faini. Persoane de la care ai de învățat, persoane care te împing să îți descoperi calitățile, inspirația, potențialul, mintea ta alegând, în schimb, părțile și trecând peste cuvântul inimii.

Învățăm!


Eu cred în mine. Tu?

Photo credits: Bogdan Duna

Leave a Reply

Create a website or blog at WordPress.com

Up ↑

